Subiecte rezolvate:


Mai jos găsești o listă parțială cu variante rezolvate. Până la jumatatea celui de-al doilea semestru vor fi adăugate rezolvări și pentru variantele de tip II și III.

 

Înregistrează-te la Newsletter, pe măsură ce este adăugat conținut pe acest site, vei fi informat(ă) cu privire la noile variante rezolvate, comentarii și resurse folositoare pentru susținerea examenului.

 

Dacă ai vreo sugestie cu privire la structura site-ului sau cum ai dori să-ți fie prezentată informatia, te rugăm să ne trimiți părerile tale completând formularul din pagina Contact sau scrie-ne la adresa contact@invat-online.net.

 

 

 

Subiecte de tip I

Subiecte de tip II

Subiecte de tip III

    Varianta 01 (basm cult, relaţiile dintre două personaje)

    Varianta 02 (basm cult, relaţia dintre incipit şi final)

    Varianta 03 (basm cult, lumea basmului)

    Varianta 04 (basm cult, particularităţile de construcţie a unui personaj)

    Varianta 05 (basm cult, viziunea despre lume (lumea reală – lumea imaginară))

    Varianta 06 (basm cult, particularităţile de construcţie a unui personaj)

    Varianta 07 (basm cult, relaţiile dintre două personaje)

    Varianta 08 (basm cult, personaje)

    Varianta 09 (nuvela, particularităţile nuvelei)

    Varianta 10 (nuvela , tema şi viziunea despre lume)

    Varianta 11 (nuvela, relaţia dintre incipit şi final)

    Varianta 12 (nuvela, particularităţile de construcţie a unui personaj)

    Varianta 13 (nuvela, relaţiile dintre două personaje)

    Varianta 14 (Ioan Slavici - Mara, relaţiile dintre două personaje)

    Varianta 16 (Mihail Sadoveanu , Baltagul, particularităţile de construcţie a unui personaj)

    Varianta 17 (Camil Petrescu , Ultima noapte de dragoste, întâia noapte de război, tema iubirii)

    Varianta 18 (Marin Preda , Moromeţii, tema familiei)

    Varianta 19 (G.Călinescu , Enigma Otiliei, tema banului/ a înavuţirii/ a avariţiei)

    Varianta 20 (Marin Preda , Moromeții, condiţia ţăranului)

    Varianta 22 (George Călinescu , Enigma Otiliei, condiţia femeii)

    Varianta 25 (Moara cu noroc , Enigma Otiliei, comparație tema banului in doua texte narative)

    Varianta 26 (Alexandru Lăpuşneanul, raport realitate – ficţiune)

    Varianta 27 ( Enigma Otiliei, prezentare personaj - realism)

    Varianta 28 (Liviu Rebreanu - Ion, particularităţile de construcţie a unui personaj)

    Varianta 29 (Liviu Rebreanu, relaţiile dintre două personaje)

    Varianta 30 (Enigma Otiliei , George Călinescu, componente de structură, compoziţie şi limbaj - realism)

    Varianta 31 (Ultima noapte de dragoste , Camil Petrescu, roman aparţinând perioadei interbelice)

    Varianta 32 (Enigma Otiliei , George Călinescu, perspectiva narativă)

    Varianta 33 (Enigma Otiliei , George Călinescu, trăsături ale romanului)

    Varianta 34 (Enigma Otiliei , George Călinescu, tema şi viziunea despre lume)

    Varianta 35 (Enigma Otiliei , George Călinescu, relaţiile dintre două personaje)

    Varianta 36 (Enigma Otiliei , George Călinescu, particularităţile de construcţie a unui personaj)

    Varianta 37 (Ultima noapte de dragoste, Camil Petrescu, roman din perioada interbelică)

    Varianta 38 (Ultima noapte de dragoste, Camil Petrescu, raportul dintre timpul cronologic şi cel psihologic)

    Varianta 39 (Ultima noapte de dragoste, Camil Petrescu, particularităţile de construcţie a unui personaj)

    Varianta 40 (Ultima noapte de dragoste, Camil Petrescu, relaţiile dintre două personaje)

    Varianta 41 (Ultima noapte de dragoste, Camil Petrescu, particularităţile unui roman psihologic)

    Varianta 42 (Ultima noapte de dragoste, Camil Petrescu, prezentare personaj)

    Varianta 43 (Ultima noapte de dragoste, tema şi viziunea despre lume - roman psihologic)

    Varianta 44 (Ultima noapte de dragoste, Camil Petrescu, relaţia dintre incipit şi final)

    Varianta 45 (Ultima noapte de dragoste, Camil Petrescu, conflictul într-un roman psihologic)

    Varianta 46 (Ultima noapte de dragoste, Camil Petrescu, evoluţia unui personaj , roman psihologic)

    Varianta 47 (Ultima noapte de dragoste, particularităţile de construcţie a unui personaj)

    Varianta 57 (Moromeţii, Marin Preda, tema şi viziunea despre lume)

    Varianta 58 (Moromeţii, Marin Preda, relaţia dintre incipit şi final)

    Varianta 59 (Moromeţii, Marin Preda, particularităţile de construcţie a unui personaj)

    Varianta 62 (Moromeţii, Marin Preda, relaţiile dintre două personaje)

    Varianta 64 (O scrisoare pierdută , I. L. Caragiale, construcţia subiectului , opera dramatica)

    Varianta 65 (O scrisoare pierdută , I. L. Caragiale, comicului de caracter şi de moravuri)

    Varianta 66 (O scrisoare pierdută , I. L. Caragiale, tema şi viziunea despre lume)

    Varianta 67 (O scrisoare pierdută , I. L. Caragiale, particularităţi ale comicului de situaţie)

    Varianta 68 (O scrisoare pierdută , I. L. Caragiale, personaj preferat - text dramatic)

    Varianta 69 (O scrisoare pierdută , I. L. Caragiale, particularităţi de construcţie a unui personaj dintr-o comedie)

    Varianta 71 (O scrisoare pierdută , I. L. Caragiale, relaţiile dintre două personaje – comedie studiata)

    Varianta 73 (O scrisoare pierdută , I. L. Caragiale, prezentare două personaje - comedie studiată)

    Varianta 74 (O scrisoare pierdută , I. L. Caragiale, componentele de structură şi de limbaj)

    Varianta 75 (Iona , Marin Sorescu, forme ale dramaturgiei în teatrul modern)

    Varianta 76 (Iona , Marin Sorescu, particularităţi ale compoziţiei şi construcţiei subiectului)

    Varianta 77 (Iona , Marin Sorescu, tema şi viziunea despre lume)

    Varianta 78 (Iona , Marin Sorescu, particularităţile de construcţie a unui personaj)

    Varianta 80 (Alexandru Lăpuşneanul, tema şi viziunea despre lume)

    Varianta 81 (Iona , Marin Sorescu, particularităţile unui text dramatic studiat)

    Varianta 82 (Mihai Eminescu, trăsături ale romantismului)

    Varianta 83 (Luceafărul, tema şi viziunea despre lume , text eminescian)

    Varianta 84 (Luceafărul, tema iubirii , opera eminesciană)

    Varianta 86 (Plumb , G. Bacovia, tema şi viziunea despre lume)

    Varianta 87 (Plumb , G. Bacovia, elementele de compoziţie şi de limbaj , simbolism)

    Varianta 88 (Tudor Arghezi, text poetic , modernism)

    Varianta 89 (Tudor Arghezi, tema şi viziunea despre lume)

    Varianta 90 (Lucian Blaga, tema şi viziunea despre lume)

    Varianta 92 (Lucian Blaga, elementele de compoziţie şi de limbaj)

    Varianta 93 (Ion Barbu, tema şi viziunea despre lume)

    Varianta 94 (Ion Barbu, text poetic , directia modernista)

    Varianta 95 (Ion Barbu, paralela două texte poetice , directia modernista)

    Varianta 96 (Nichita Stănescu, tema şi viziunea despre lume)

    Varianta 97 (Aci sosi pe vremuri , Ion Pillat, text poetic, traditionalism)

    Varianta 98 (, ideologia promovată de revista Dacia literară)

    Varianta 99 (, rolul lui Titu Maiorescu în dezvoltarea literaturii române)

 



Orice comentariu este de folos pentru îmbunătățirea acestui site.



comments powered by Disqus